Страница 1 из 1

FIAt Minicargo

СообщениеДобавлено: Сб авг 25, 2007 3:46 pm
cоlombо
Изображение

СообщениеДобавлено: Сб авг 25, 2007 3:52 pm
Navigator
Прикольная машинка)

СообщениеДобавлено: Сб авг 25, 2007 10:56 pm
Van den Vos Reynaerde
Эх, про внутренности бы узнать, в смысле масса перевозимого груза, какие там арки задние, высота и т.п.

СообщениеДобавлено: Сб авг 25, 2007 11:07 pm
debaucheer
что-то уже перебор какой-то с бампером :roll:

СообщениеДобавлено: Вс авг 26, 2007 11:50 pm
kamikadZe
необычноуродливо я бы сказал, не технологично и не практично решение морды(правильное решение давно найдено, например на форде коннект, там бампер разделен на три секции и присутствует довольно короткое крыло с не столь вычурным разьемом)....более чем спорным кажется решение арок на машине с разорванной поясной линией...

СообщениеДобавлено: Пн авг 27, 2007 2:31 am
Dimcev
Я так полагаю, что бампер может быть окрашен и в цвет кузова, а в таком случае картина несколько меняется ;) :D

СообщениеДобавлено: Вт авг 28, 2007 9:35 pm
Van den Vos Reynaerde
Dimcev писал(а):Я так полагаю, что бампер может быть окрашен и в цвет кузова, а в таком случае картина несколько меняется ;) :D


Если будет в цвет кузова - за...бешься красить, это ж развозная машинка, а не спорт-кар - красота тут ни к чему....

СообщениеДобавлено: Ср авг 29, 2007 11:19 am
Kemal
конечно, в европе практически нет машин с молдингами в цвет... ибо если бы вы видели как люди паркуются во Франции или Португалии то поняли бы почему )))

а этот пепелац аццкий! мне нравиццо... )))

СообщениеДобавлено: Ср авг 29, 2007 2:43 pm
Emir
И мне понравился... Симпотный такой бегемотег!

СообщениеДобавлено: Ср авг 29, 2007 2:59 pm
Kemal
Emir писал(а):И мне понравился... Симпотный такой бегемотег!


тока надо диццге фтыкадь 19'

СообщениеДобавлено: Ср авг 29, 2007 7:04 pm
Forsaken Angel
зчёт, он хоть не похож на остальные кубики.

СообщениеДобавлено: Сб окт 13, 2007 11:19 pm
cоlombо
Van den Vos Reynaerde писал(а):Эх, про внутренности бы узнать, в смысле масса перевозимого груза, какие там арки задние, высота и т.п.


Появился официальный пресс-релиз.

The new compact, economy van concept developed by Fiat and PSA Peugeot Citroën in partnership with Tofas

The new LCVs developed in common by Fiat and PSA Peugeot Citroën and built in partnership with Tofas, which will be soon launched, represent a totally new option for the light van market by virtue of their compactness, useful performance and styles.

Measuring 3.86 metres in length, the new vans are surprisingly roomy inside, with a load volume of 2.5 cubic metres. A stowable passenger seat enables capacity to be increased to 2.8 cubic metres for a loading space length of 2.5metres.

These highly functional vehicles feature optimal loading height and large side-hinged rear doors and sliding side doors that make the loading bay easily accessible.


The bright, modern, roomy cab combines practical, functional features with advanced ergonomics designed to ensure comfort and well-being for intensive professional use. Standard equipment includes power steering for driving comfort, as well as ABS and a driver airbag for enhanced safety. Many other options usually found in higher-priced segments are also available, including parking sensors, a separate cab locking system and additional storage space.

Proven gasoline and diesel engines, both fuel efficient and environmentally friendly (119g/km of CO2 in diesel-equipped versions), help to lower running costs.

Marketed as the Fiat Fiorino, the Citroën Nemo and the Peugeot Bipper the new vehicles will be gradually introduced as from the end of 2007.

Bringing the new lineup to market required a total investment of €380million, of which €190million for research and development. The vans are manufactured by Tofas at its plant in Bursa, Turkey, which has an installed capacity of 158,000 vehicles a year. Turkey’s leading automobile manufacturer, Tofas is equally owned by Fiat and Koç (37.8% Fiat Group Automobiles, 37.8% Koc, 24.3% others).,.

With these new panel vans, Fiat and PSA Peugeot Citroën have extended their long-standing cooperation while substantially expanding their light commercial vehicle portfolios. The launch comes just a few months after the partners revitalised their jointly developed line-ups of large vans (Fiat Ducato, Citroën Jumper/ Relay, Peugeot Boxer) and compact vans (Fiat Scudo, Citroën Jumpy/Dispatch, Peugeot Expert).

Turin, October 3, 2007


P.S. Моторы 1.4 8v , 1.3 Multijet, такие же как на Добло.
Изображение

СообщениеДобавлено: Вс окт 14, 2007 1:03 am
Rosso
ЗАчотная техничка получилась,мне нравицо :)