sqrat писал(а):а что,ребята,никто так и не уточнил,что объем мотора 1500 кубсм?внимательней изучайте вопрос!
1759сс там было. Ты можешь путать EVC с Beta Monte Сarlo в Group 5, где согластно регламенту был турбомотор в 1425сс.
Модераторы: russiangirl, Лютег
sqrat писал(а):а что,ребята,никто так и не уточнил,что объем мотора 1500 кубсм?внимательней изучайте вопрос!
As well as the cancellation of Group B, the tragedies of 1986 also brought about the scrapping of Group B's proposed replacement: Group S.
Group S rules would have limited car engine power to 300 hp (225 kW). To encourage innovative designs, only ten examples of a car would have been required for homologation, rather than the 200 required for Group B. By the time of its cancellation, at least two Group S prototypes had been built: The Lancia ECV and the Toyota MR2, and new cars were also planned by both Audi (the 002 Quattro) and Ford (a Group S development of the RS200). The cancellation of Group S angered many rally insiders who considered the new specification to be safer than Group B and more exciting than Group A.
The Group S concept was revived by the FIA in 1997 as the World Rally Car specification which, as of 2007, is still in use. WRC cars are limited to 300 hp and require 20 examples of a model but, unlike Group S, are required to share certain parts with production cars.
max_pershin писал(а):У Лянчи по Группе B были подготовлены 037![]()
и S4
По группе S - ECV
и ECV2
sqrat писал(а):возможно,мои источники информации оказались неверны...Typhoon,дай почитать
sqrat писал(а):возможно.но не гарантировано.
Typhoon писал(а):1759сс там было. Ты можешь путать EVC с Beta Monte Сarlo в Group 5, где согластно регламенту был турбомотор в 1425сс.
Вернуться в Конкурс для знатоков
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей