Страница 1 из 1

Новые версии 2018 - NRING, Veloce Ti и Super

СообщениеДобавлено: Вт мар 13, 2018 10:10 am
Fatherrr
В Швейцарии седан Alfa Romeo Giulia предстал сразу в нескольких обличьях: Giulia Quadrifoglio NRING, Giulia Veloce Ti и Giulia Super...

https://www.drive2.ru/e/BuYmAEAAAGw

Изображение

Re: Новые версии 2018 - NRING, Veloce Ti и Super

СообщениеДобавлено: Сб май 12, 2018 7:47 pm
Typhoon
Alfa Romeo Giulia coupe to pack 641bhp with F1 hybrid tech

https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... ybrid-tech

Re: Новые версии 2018 - NRING, Veloce Ti и Super

СообщениеДобавлено: Вс сен 09, 2018 7:40 pm
Tazio
Началось... :smt0052 :what

New Alfa Romeo Giulia 1.3 Turbo with 180 hp


How wise are the Italian-American allies Fiat Chrysler Automobiles is leading a technology and business strategy, showing the introduction of a ‘small global engine’ GSE (Global Small Engine).
This is a new, modular long-life 70 x 86.5 mm engine, which was born in 2016 in a 2-valve (!) 3-cylinder N3 with 999 ccm and 72 hp (76 hp per ethanol) for the Brazilian Fiat Mobi , Uno and Argo as well as 4-cylinder with 1332 cc and 101 hp (109 hp per ethanol), for Fiat Uno, Argo and Cronos.

The turbocharged T3 (3-cylinder, 12V, 999 cc, 120 hp, 190 Nm) turbo versions are now available, which is already announced for the Fiat 500X, and soon for the Jeep Renegade. It’s already news for itself, especially since T4 (4 cylinders, 16V, 1332 cc, 150 hp, 270 Nm) are announced for the same models. However, ‘bomb’ is what is causing this text.

The Alfa Romeo Giulia 1.3 Turbo, the Italian ‘bella machina’, was launched in 2016. It is backed by a more powerful version of the T4 engine (4 cylinders, 16V, 1332 cc, 180 hp, 320 Nm). This long-awaited inbound petrol version (to date, Turbo Benzines 2.0 with 200KS, 2.0 with 280KS and 2.9 V6 with 510KS were available), returns to the famous category of the cult model from the 1960s, when the equations were valid: Alfa 1300 = BMW 1600, Alfa 1600 = BMW 2000.

The Turbo petrol engine, which will boast the dynamics of the 320 Nm maximum at 2500 / min (beware of a turbocharger, not a turbo diesel), will accelerate up to a hundred for 7.1 seconds and a top speed of 230 km / h. Declared combined consumption will only be 5.4 l / 100 km, so in normal driving it is possible to expect a real average of about seven, which is for such a car super. photos : next gen alfa romeo giulietta rendering

http://www.paparatsi.fun/1262/

Re: Новые версии 2018 - NRING, Veloce Ti и Super

СообщениеДобавлено: Вс сен 09, 2018 9:23 pm
alex5
А не фейк ли это? Топ домен сайта не внушает доверия. Нигде в других источниках нет таких новостей.

Да и злые языки поговаривают что эра даунсайзинга закончилась с дизельгейтом...

Re: Новые версии 2018 - NRING, Veloce Ti и Super

СообщениеДобавлено: Вс сен 09, 2018 10:49 pm
slowrider
Максисайзинга не будет. Во всяком случае в старой Европе. Нормы по выхлопу ждут очередные ужесточения вплоть до зеро для городов

Re: Новые версии 2018 - NRING, Veloce Ti и Super

СообщениеДобавлено: Вс сен 09, 2018 11:10 pm
Tazio
Фейк не фейк покажет время. Дай бох чтоб пронесло

Re: Новые версии 2018 - NRING, Veloce Ti и Super

СообщениеДобавлено: Пн сен 10, 2018 12:11 am
alex5
slowrider писал(а):Нормы по выхлопу ждут очередные ужесточения вплоть до зеро для городов


Да, так и я про это же. Кто-то сделал анализ конструкции и показал что маленькие движки с огромными турбинами как раз и не позволяют вписаться в нормы по выхлопу без обманывающих прошивок. Я правда не проверял выводы, так что может быть это всего лишь мнение.

А "зеро" дальше будут достигать за счёт гибридов и полностью электрических машин. Вот тут не приходится сомневаться что Альфа будет неспеша двигаться по этому пути.

Re: Новые версии 2018 - NRING, Veloce Ti и Super

СообщениеДобавлено: Пн сен 10, 2018 12:17 am
alex5
Tazio писал(а):Фейк не фейк покажет время. Дай бох чтоб пронесло


В принципе, о Фиатовском 1.4 Турбо например на Браво очень неплохие отзывы. На Мито с турбиной вроде тоже никто не жалуется. Так что если в Джулию запихнут 1.3 и нормально его настроят, то для водителя разница будет минимальной. Дальше это уже вопрос шильдика и доказательства размеров полового органа. В США наверное и сегодняшний "два литра" позорно воспринимается. :)