Модераторы: Typhoon, russiangirl, Лютег, Mur
AR147/BMW325Ci писал(а): 2010г. на рынок выходит новый ПЛАЗМО/ЖК ТВ.
max_pershin писал(а):
Как-то не замечал я автоматические коробки в спорте, кроме селиков.
Suspense писал(а):Guderian писал(а):Какая же красивая все-таки 147!!!!
+1. Для меня очень неожиданно в сравнении с митькой она заиграла новыми красками.
Roschin писал(а):Suspense писал(а):Guderian писал(а):Какая же красивая все-таки 147!!!!
+1. Для меня очень неожиданно в сравнении с митькой она заиграла новыми красками.
+1. Очень красивая машина. Моей скоро 3-й год, а до сих пор оборачиваюсь как отойду.
Typhoon писал(а):max_pershin писал(а):
Как-то не замечал я автоматические коробки в спорте, кроме селиков.
F1, WRC-все топ-спортсмены уже давно на автоматике ездят Дергать ручки кулачковых и не очень передач теперь не модно в топе, в основном это более бюджетные серии типа ЕТСС и тп.
hanapov писал(а):помоему это делает практически каждый автовладелец
считая свою машину самой красивой и т.д.
был бы у тебя МиТо точно так же бы оборачивался и т.д.
но то что 147 красивее МиТо это факт.
МиТо похож на запуганного мышонка какого то
и что что мне подсказывает что Итальянцы ставя Мито в конкуренты к Куперу так же не много спародировали и внешность
что то есть у них общее . тупое выражение морды.
но всё равно Мито классная! потому что это новая АЛьфа
max_pershin писал(а):Итальянцы обладаютдругимвкусом и ценят МиТо за красоту и стиль. Нам не дано их понять.
max_pershin писал(а):
Э неееет. Автоматические коробки и коробки с двумя сцеплениями - это совсем не спорт, вернее спорт в обывательском понятии. Везде стоит механика с электронным сцеплением.
В Ф1 и WRC автоматические коробки запрещены правилами.
Guderian писал(а):max_pershin писал(а):Э неееет. Автоматические коробки и коробки с двумя сцеплениями - это совсем не спорт, вернее спорт в обывательском понятии. Везде стоит механика с электронным сцеплением.
В Ф1 и WRC автоматические коробки запрещены правилами.
Игра слов, Макс. Педали сцепления нет. А если есть, то только при старте или в боксах.
il Fusi писал(а):Many forums' writers, not only owning Alfa but persons who spend their spare time in speaking and writing about cars, were invited in Balocco racetrack to test drive the 135cv multiair Mito, then the new (surprise for quite all, even if someone of us were informed by other ways) Mito t-jet 120cv GPL (a very useful model here actually) and overall the QV 170cv Mito, as was tested one month ago by the press in Balocco during launch of the multiair (as someone remember I was there in testing, with Alfamitoblog, the 135cv multiair).
As I told, Mito received some mods. about settings of steering and suspensions, of course received also the new multiair engine.
The test on saturday confirms me the mods. are very good, useful in "Alfa key", and today Mito can be easily suggested to a friend, if he likes the design - I'm not satisfacted, but someone can be! - as a good, funny and safe B-car more than in the past. Itsn't a new I judged in bad way, considering this car shows an Alfa badge, the driving experience on several "first" Mito due too much movements of the rear suspensions, the steering too light and so on.
The Multiair model, and I think all the "second generation" Mito, doesn't have these defaillances. More, the multiair engine is a very modern turbo petrol unit, which can give satisfaction with low consumption.
The best, of course, is the QV. I was very curious to test the new SDC suspension system. Driving the 170cv is a satisfaction: steering more heavy, suspensions very sporty (as MUST be), heavy clutch.... since the first contact you feel as if this Mito is something different the first turbo 155cv (top of range) of the launch. This shows Alfa is working to give Mito a best sporty character as the badge needs.
You can afford high speed, with a powerful engine, being safety. Electronic systems as ESP or Q2 have high level settings, so you can drive fast when cornering feeling the car (the electric steering, here, have not the "filter feeling" as you can recognize in other similar systems). With an high sensation of being "master" of the Quadrifoglio, you feel the "physical limit" is always higher and higher. And, this, without ESP or similar systems think to start functioning.
When, of course, you make a big mistake, first the car is very true and safe with its own "hardware" equipment.... than, if necessary, safety systems start.
Anyway... this model feels very far from the first 955, the multiair also is a step behind the old models... but searching for a phrase which can resume the feeling..... with the Quadrifoglio you feel as master of an high level sporty car.
max_pershin писал(а):На встречу он приезжал с женой.
max_pershin писал(а):По словам блоггеров, которые были в субботу в Балокко, Краверо знает обо всей критике МиТо!!! Краверо очень открыт для общения, готов выслушать критику в адрес компании и продукции. Наверное это один из первых шагов, когда руководитель Альфы так открыто общался с фанатами марки. На встречу он приезжал с женой.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей